Get Hooked / Blogs

Blogs &
Berichten

Vanuit onze passie voor marketing en technologie delen wij graag onze kennis met jou.

Heroes Basketball en Get Hooked vormen partnerschap

Heroes Basketball en Get Hooked vormen partnerschap

Author: Koen van Lierop

Gisteravond zetten Heroes-eigenaar Bob van Oosterhout en directeur / eigenaar van Get Hooked Tim van Tartwijk voorafgaand aan de wedstrijd Heroes Den Bosch - Feyenoord Rotterdam hun handtekening onder een meerjarig partnerschap tussen de Bossche basketbalclub en het marketingbureau uit de stad. De aankondiging volgt op de recente stappen die beide partijen zetten om zichzelf nog sterker te profileren binnen de eigen stad.

Lees meer
Maak kennis met onze Projectmanager Selma

Maak kennis met onze Projectmanager Selma

Author: Iris van der Heijden

Misschien heb je deze duizendpoot al eerder gezien of gesproken, want tot voor kort was zij nog bezig met haar afstudeerscriptie bij Get Hooked. Nu deze klus geklaard is heeft ze meteen een nieuwe queeste binnengesleept: namelijk het team van Get Hooked aansturen als onze nieuwe projectmanager! We stellen je graag voor aan Selma Bouman.

Lees meer
Creatieve kunstmatige intelligentie

Creatieve kunstmatige intelligentie

Author: Hannah Fransen

Elk schilderij vertelt een verhaal: tot leven gebracht dankzij de menselijke kennis en het talent van de kunstenaar. Maar wat nou als blijkt dat het schilderij gemaakt is door een creatieve kunstmatige intelligentie? Is het van oudsher meest geromantiseerde beroep, de kunstenaar, binnenkort overbodig?

Lees meer
Black Friday, de kracht van het momentum

Black Friday, de kracht van het momentum

Author: Lex Voorhout

Ook jouw inbox zal ongetwijfeld zijn overspoeld met toffe deals: afgelopen vrijdag was het weer Black Friday. De vanuit Amerika overgewaaide hype groeit ook in Nederland al jaren aan populariteit. Maar, wat is de kracht van deze collectieve marketingstunt die elk jaar weer voor recordomzetten zorgt? En wat kun jij hiervan leren?

Lees meer
In gesprek met collega Iris

In gesprek met collega Iris

Author: Lex Voorhout

Wie zijn de mensen achter ons werk? De gezichten achter Get Hooked die in actie komen om impact te creëren met jouw merk, product of dienst. We stellen ons graag aan je voor: Wie zijn wij en wat doen we binnen Get Hooked? Deze keer vertelt Iris van der Heijden over haar rol als marketing professional.

Lees meer
Are you ready for the future?

Are you ready for the future?

Author: Tim van Tartwijk

Tim van Tartwijk has written an article for the April/May 2019 edition of the FIDI Focus where he explains how the moving industry can profit from embracing integrated technology. Read the article below for his inspiring vision.

Lees meer
Voice search optimazation

Zijn we al klaar voor voice search?

Author: Koen van Lierop

“Hey Siri, waar is het dichtstbijzijnde sushirestaurant?”, “Alexa, bestel twee pakken melk voor me!” Het mag nu misschien nog geen gemeengoed zijn, maar slimme assistenten die je met je stem aanstuurt ontwikkelen zich razendsnel.

Lees meer
Het mag nu misschien nog geen gemeengoed zijn, maar slimme assistenten die je met je stem aanstuurt ontwikkelen zich razendsnel.

Augmented Reality = Augmented Marketing?

Author: Koen van Lierop

Eind vorig jaar verscheen iOS 11, de nieuwste versie van het besturingssysteem voor de iPhone. Op het oog is er misschien niet heel veel veranderd, maar schijn bedriegt: met iOS 11 is een nieuwe standaard gezet voor Augmented Reality. En dat opent een wereld vol mogelijkheden - ook voor jouw merk.

Lees meer
Wat is de essentie van jouw bedrijf?

Wat is de essentie van jouw bedrijf?

Author: Joost Peeters

Elk bedrijf is uniek. Toch is dat vaak moeilijk te zien vanaf de buitenkant. Maar ook als we aan bedrijven zelf vragen wat hen uniek maakt valt er regelmatig een stilte. Mensen denken snel aan hun producten, diensten of de werkwijze die ze aanbieden en in hoeverre dat onderscheidend is. Vaak wijkt dat minimaal af van het aanbod van de concurrentie. Hoe kan je dan toch onderscheidend zijn?

Lees meer
U, I anD the rest

U, I anD the rest

Author: Mercede van de Wiel

Navigeren door een website is als winkelen. Onze ogen scannen vlug het aanbod af, op zoek naar dat éne doel, dat ene product. Vinden we niet snel genoeg waarnaar we op zoek zijn, dan staken we de zoektocht. Want tja, we weten dat het product of de dienst evengoed op andere plaatsen te verkrijgen is.

Lees meer
Interview met collega Roy!

Interview met collega Roy!

Author: Laura van der Burgt

Gebruiksvriendelijkheid, de juiste content creatie, een passend design: allemaal zaken die erg belangrijk zijn bij de ontwikkeling van een goede website. Onze collega Roy is uitgenodigd door Dekkers van Gerwen om hier iets meer over te vertellen in hun jaarlijkse Smart Magazine. Het Smart Magazine is sinds deze week uit! We willen jullie graag meenemen in het verhaal dat wij hebben mogen delen over onze werkwijze! Hieronder staat het volledige artikel weergegeven. We willen Dekkers van Gerwen nogmaals bedanken voor deze leuke belangstelling!

Lees meer
"Verhalen doen de motor draaien."

"Verhalen doen de motor draaien."

Author: Brabant Business Media

Onze collega Roy is uitgenodigd door Brabant Business Media om meer te vertellen over de werkwijze van Get Hooked. We willen jullie graag meenemen in het verhaal dat wij hebben mogen delen! Hieronder staat het volledige artikel weergegeven.

Lees meer
Get Hooked on mobility!

Get Hooked on mobility!

Author: Simone de Visser

Get Hooked, dé organisatie die ervoor zorgt dat jouw doelgroep fan wordt van jouw verhaal! Wij stellen inspirerende bedrijven, die zich richten op innovatieve mobiliteit, in staat om hun krachtige verhaal over te brengen.

Lees meer
Er was eens....

Er was eens....

Author: Mercede van de Wiel

Of je het nu wilt toegeven of niet, je hebt zelf weleens ooit een traantje moeten wegpinken bij het horen van een aangrijpend verhaal. Iedereen herinnert zich de video over de vader die zijn zoontje na de aanslagen in Parijs geruststelt met een hartverwarmende wijze les: “Zij hebben pistolen, maar wij hebben bloemen”. Een video die zich als een wervelwind verspreidde over social media. Waarom? Omdat een verhaal ons boeit, iets los maakt in mensen. Wij vertellen je het verhaal achter de kracht van storytelling!

Lees meer
Een goed verhaal begint bij Get Hooked

Een goed verhaal begint bij Get Hooked

Author: Koen van Lierop

Niet uitvoeren, maar creëren. Niet simpelweg jouw boodschap overdragen, maar jouw verhaal vertellen. Dat is precies waar Get Hooked voor staat. Nieuwe mogelijkheden openen voor de klant door jouw sterke visie nóg krachtiger over te brengen. Bij Get Hooked geloven we dat we mensen in beweging kunnen brengen, zoals jouw inspirerende visie ook ons motiveert om samen nieuwe ervaringen te creëren. Een actie die voortkomt uit passie. Wij laten jouw klant de emotie te laten ervaren die gepaard gaat met jouw merk. Vanaf hier is er geen weg terug: jouw klant kan niets anders dan ‘hooked’ raken aan jouw merk!

Lees meer
De AVG, wat houdt dat nou allemaal in?

De AVG, wat houdt dat nou allemaal in?

Author: Simone de Visser

25 Mei 2018 is het zover: vanaf dan is de AVG, de Algemene Verordening Gegevensbescherming, van toepassing. Ook wel bekend als de GDPR: ‘de nieuwe privacywetgeving’. Weet jij al precies wat deze nieuwe privacywetgeving voor jouw communicatiemiddelen gaat betekenen? Bij Get Hooked krijgen we veel vragen over de AVG en zien we dat bedrijven niet goed weten wat hen te wachten staat. Helemaal niet raar ook, het is namelijk een complex verhaal. En daarom nemen wij je graag mee in de belangrijkste veranderingen!

Lees meer

Enthousiast &
klaar voor impact?

Stuur ons een bericht of
bel ons op 085 747 00 31!