Verhuizen was nog nooit zo makkelijk!

Their powerful story

Ga je verhuizen, dan komt er veel op je af. Van het vergelijken van verhuizers, het wijzigen van je adres tot aan het regelen van contracten en meer. Moovyn gelooft dat verhuizen helemaal niet moeilijk hoeft te zijn en biedt een helpende hand tijdens een drukke periode. Daarom regel je jouw verhuizing met Moovyn eenvoudig online. Al binnen een paar klikken zie en boek je de verhuizer het beste bij jou past. Zodat jij zorgeloos kunt genieten van jouw nieuwe stap. Ervaar nu het gemak van Moovyn! Comfortably settled.

Our creative solution

Brand story

Die boodschap, de focus op gemak, het 'ontspannen verhuizen' terwijl er veel op je af komt in een verhuisperiode, moest natuurlijk ook op een herkenbare en toegankelijke manier de consument bereiken. Geen focus op prijs, maar een focus op zorgen, gemak en service. De merknaam Moovyn is natuurlijk een afgeleide van 'moving’ en dus internationaal bruikbaar, consumentvriendelijk en tevens herkenbaar als naam van een karakter. Ook leent de naam zich prima voor communicatieboodschappen als “Moovyn quickly” of “Easy Moovyn”. Daarbij ontwikkelden we een speelse, kleurrijke huisstijl en vriendelijke tone of voice die de consument enthousiasmeert om hun verhuizing bij Moovyn te regelen.

UIX- & webdesign

Verhuizen moet makkelijk zijn, zo geregeld, via Moovyn. Get Hooked bracht de customer journey in kaart en legde daarmee vast welke weg consumenten voor, tijdens en na hun bezoek aan Moovyn.nl zouden gaan afleggen om over te gaan tot het boeken van een verhuizing. De hele Moovyn-webflow werkten we uit in een intuïtief interaction design: de focus op eenvoud moest namelijk ook in de interface terug te zien zijn. wat we doorvertaalden in een vriendelijk en speels grafisch ontwerp. Op basis van onderzoek en diverse (lo-fi en hi-fi) user tests ontwikkelden we een unieke wizard waarmee consumenten eenvoudig en snel hun woonruimte en inboedel invoeren en de verhuizer boeken die bij hen past. Makkelijk én persoonlijk!

Webdevelopment

De hele frontpage én wizard van Moovyn - inclusief een gebruikersportaal voor het beheren van accountgegevens - zijn door Get Hooked in HTML/CSS opgebouwd, in nauwe samenwerking met de programmeurs van Move4U die de back-end en rekenmodellen realiseerden. Door te werken in sprints, nauwe afstemming tussen UIX design en development en met wekelijkse teambijeenkomsten, zorgden we ervoor dat een eerste versie van het platform in korte tijd gerealiseerd kon worden.

Marketing

Moovyn is live! Tijd om de consument kennis te laten maken met het merk dat van verhuizen een ontspannen periode maakt! Nog deze zomer launchen we een marketingcampagne door het hele land waarbij we de consument laten ervaren hoe comfortabel je je verhuizing bij Moovyn regelt. Get Hooked bedacht opvallende online en offline acties die aansluiten bij de verschillende fasen van de customer journey waarin consumenten zich bevinden, we bepaalden budgetten, planning en doelgroepen. De komende maanden zullen de verschillende campagne-acties in een aansprekende vorm gegoten worden!

Get Hooked

Hooked!

Na bijna een jaar van positioneren, uitdenken, designen, programmeren en continue sparringsessies is het zover: Moovyn is online! Een gebruiksvriendelijk platform staat klaar om alle zorgen rondom jouw verhuizing uit handen te nemen. Ontspannen kunnen genieten van een nieuwe stap in je leven, dat is wat telt. Daarom kijken we vooruit, blijven onze oren en ogen openhouden voor de wensen van de consument en zetten we onophoudelijk door met het testen en optimaliseren van het platform. We rusten niet voordat de Moovyn-ervaring er een is van optimaal comfort! Dat Moovyn gelijk staat aan ontspannen verhuizen, zal ook spoedig bij de consument in het geheugen gegrift staan: deze zomer ervaar jij zelf voor het eerst hoe gemakkelijk verhuizen kan zijn!

Moovyn productvideo

Moovyn in beelden

Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT
Oliver IT